Ilyen volt a Budapest Central European Fashion Week első napja – képek
Több mint 30 divatmárka tavaszi-nyári kreációi mellett izgalmas kísérőprogramok és egy mozgó pop-up bolt is várta a közönséget szombaton a Bálnában a Budapest Central European Fashion Weeken. Vasárnap újabb bemutatókkal várják az érdeklődőket.
A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) tájékoztatása szerint a vasárnapig tartó divathét fénypontjaként rendezik meg a hétvégén a Bálnában a divatbemutatókat, amelyeken magyar és régiós tervezők vonultatják fel legújabb kollekcióikat, a Young Talents Program fiatal tehetségei pedig diplomakollekcióikat.
A BCEFW-re Budapestre érkeztek a nemzetközi divatsajtó képviselői és híres influenszerek, de az egész világról képviseltetik magukat nemzetközi buyerek is, köztük a német Mytheresa, az olasz Tessabit, a japán Marubeni Fashion Link vagy az orosz Fashion Hub, amelyeken keresztül a tervezők komoly értékesítési lehetőségekre tehetnek szert.
Az idei év különlegességeként a tervezők bemutatói a Facebook mellett a TikTok-on is élőben követhetők, valamint a pályakezdők prezentációit számos TikTokker személyesen fogja közvetíteni.
A divatbemutatók mellett a helyszínen 7 divat- és kiegészítőmárka állít ki.
A BCEFW idején megvalósuló közel 30 kísérőprogramon az érdeklődők ellátogathatnak interaktív nyitott showroomokba, ahol személyesen a tervezők mutatják be legújabb alkotásaikat és engednek betekintést munkájuk hátterébe. A márkák kedvezményekkel, nyereményjátékokkal és különleges meglepetésekkel készülnek, de szakmai beszélgetéseket is tartanak olyan témákban, mint a fenntartható divat, a tudatos vásárlás, és kiderül az is, hogyan változott az öltözködés az elmúlt évszázad során.
A Budapest Central European Select pop-up bolt a belvárosi Fashion Streeten október 19-ig várja a vásárlókat.
A 27 magyar és régiós tehetség kollekcióit bemutató pop-up üzlet egy időszakos bolt, mely a későbbiekben további regionális márkákkal kiegészülve Budapest mellett – különböző időpontokban – Szlovákiában, Csehországban, valamint Lengyelországban biztosít lehetőséget a kiállításra a következő fél évben.
A közleményben hangsúlyozzák, hogy az MDDÜ az iparág érdekképviseleti szervezeteként a divathét rendszeres megvalósításával platformot teremt a hazai és regionális tervezőknek kollekcióik bemutatására. A régió divatipari szereplői számára a BCEFW jelenti a nemzetközi szakmával, illetve a divat iránt érdeklődő hazai és külföldi közönséggel való találkozás elsőszámú állomását.
“Magyarországra közel száz neves nemzetközi képviselő érkezik, akik a tehetséges kortárs márkák mellett a fővárosunkat is megismerhetik” – idézi a tájékoztató Bata-Jakab Zsófiát az MDDÜ vezérigazgatóját.

Érdemes elolvasniÍgy fog kinézni a legújabb közpark Csepel legészakibb területén – KÉPEK
itt tudod támogatni az oldalunkat
Érdemes elolvasni
Egy új kutatás szerint elfelejthetjük a sötét anyagot, de még a sötét energiát is
Megerősíti kétoldali együttműködését Magyarország és Marokkó
Középkori zarándokok graffitiztek oda, ahol Jézus elfogyasztotta az utolsó vacsorát
Most már valóban megszülethet az USA és Ukrajna jözött az ásványkincsekről szóló megállapodás
Titokzatos, mini jégkorszak dönthette meg szakértők szerint a Római Birodalmat
Megtalálták Mátyás király földi maradványait?