Ilyen volt a Budapest Central European Fashion Week első napja – képek
Több mint 30 divatmárka tavaszi-nyári kreációi mellett izgalmas kísérőprogramok és egy mozgó pop-up bolt is várta a közönséget szombaton a Bálnában a Budapest Central European Fashion Weeken. Vasárnap újabb bemutatókkal várják az érdeklődőket.
A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) tájékoztatása szerint a vasárnapig tartó divathét fénypontjaként rendezik meg a hétvégén a Bálnában a divatbemutatókat, amelyeken magyar és régiós tervezők vonultatják fel legújabb kollekcióikat, a Young Talents Program fiatal tehetségei pedig diplomakollekcióikat.
A BCEFW-re Budapestre érkeztek a nemzetközi divatsajtó képviselői és híres influenszerek, de az egész világról képviseltetik magukat nemzetközi buyerek is, köztük a német Mytheresa, az olasz Tessabit, a japán Marubeni Fashion Link vagy az orosz Fashion Hub, amelyeken keresztül a tervezők komoly értékesítési lehetőségekre tehetnek szert.
Az idei év különlegességeként a tervezők bemutatói a Facebook mellett a TikTok-on is élőben követhetők, valamint a pályakezdők prezentációit számos TikTokker személyesen fogja közvetíteni.
A divatbemutatók mellett a helyszínen 7 divat- és kiegészítőmárka állít ki.
A BCEFW idején megvalósuló közel 30 kísérőprogramon az érdeklődők ellátogathatnak interaktív nyitott showroomokba, ahol személyesen a tervezők mutatják be legújabb alkotásaikat és engednek betekintést munkájuk hátterébe. A márkák kedvezményekkel, nyereményjátékokkal és különleges meglepetésekkel készülnek, de szakmai beszélgetéseket is tartanak olyan témákban, mint a fenntartható divat, a tudatos vásárlás, és kiderül az is, hogyan változott az öltözködés az elmúlt évszázad során.
A Budapest Central European Select pop-up bolt a belvárosi Fashion Streeten október 19-ig várja a vásárlókat.
A 27 magyar és régiós tehetség kollekcióit bemutató pop-up üzlet egy időszakos bolt, mely a későbbiekben további regionális márkákkal kiegészülve Budapest mellett – különböző időpontokban – Szlovákiában, Csehországban, valamint Lengyelországban biztosít lehetőséget a kiállításra a következő fél évben.
A közleményben hangsúlyozzák, hogy az MDDÜ az iparág érdekképviseleti szervezeteként a divathét rendszeres megvalósításával platformot teremt a hazai és regionális tervezőknek kollekcióik bemutatására. A régió divatipari szereplői számára a BCEFW jelenti a nemzetközi szakmával, illetve a divat iránt érdeklődő hazai és külföldi közönséggel való találkozás elsőszámú állomását.
“Magyarországra közel száz neves nemzetközi képviselő érkezik, akik a tehetséges kortárs márkák mellett a fővárosunkat is megismerhetik” – idézi a tájékoztató Bata-Jakab Zsófiát az MDDÜ vezérigazgatóját.
Érdemes elolvasniÍgy fog kinézni a legújabb közpark Csepel legészakibb területén – KÉPEK
itt tudod támogatni az oldalunkat
Érdemes elolvasni
Durva: ez történik, ha a sziámi ikerpár egyik tagja meghal, de a másik tovább él
A 16. századi amerikai kolónia, amelynek minden tagja nyom nélkül eltűnt
VIDEÓ: Ukrajna először volt képes elpusztítani ilyen katonai járművet
A Szovjetunió félbevágott városában nem olyan volt az élet, mint amilyennek gondolnád
Ukrán miniszterelnök: Ha Oroszország nyer, kitör a harmadik világháború
Világsztár labdarúgók, akik sosem kaptak Aranylabdát – 1. rész