Új német boltlánc veti meg a lábát Magyarországon

A non-food szegmensben egyébként is több külföldi boltlánc (KIK, PEPCO, Müller) verseng, de úgy tűnik, hogy a német TEDi is jó lehetőségnek tartja a magyar piacot, írja a Pénzcentrum.

A 2004-ben alapított német üzletláncról eddig keveset hallottunk Magyarországon, pedig már 11 országban vannak jelen, több mint 2600 üzlettel, és 24 ezer dolgozót foglalkoztatnak. A termékkínálat alapján itt szinte minden kapható a lakberendezési tárgyaktól kezdve a játékokon, irodaszereken át egésze a kozmetikumokig.

Magyarországon Pápán és Székesfehérváron van már egységük, de az igazi áttörést a pár hete nyílt fővárosi boltjuk hozhatja meg. Egy TikTok videó és egy bejegyzés is készült a XI.kerületi Savoya Parkban:

 

@promomshu #tedimagyarorszagadokveszek #tedi #tedimagyarorszag #tiktok #korbevezetlek #promoms ♬ Candy – The Wildcardz & dazeychain

 

A Pénzcentrum szerint erős kampányt indítottak, hogy megtalálják a következő partnereket, és így hamarosan még több TEDi nyílhat hazánkban.

Pepco és a KIK

A legnagyobb vetélytárs a non-food szegmensben a brit Pepco, amelynek 216 boltja van Magyarországon.

A 2021-es üzleti beszámolójuk szerint 2021-ben több mint 78 milliárd forintos bevétele volt, amelyből 8 milliárd forint adózott eredményt könyvelhettek el. A Pepco-csoport még 2019-ben egy 27,2 milliárd forintos logisztikai beruházást telepített Magyarországra, így tőlünk érkeznek az áruk az egész régióban.

A szintén német KIK több mint 100 egységgel rendelkezik nálunk, és jóval szerényebb eredményeik voltak a brit boltlánchoz képest.

Mint ahogy írtunk már pár hete, itt az új generációs boltok korszaka, hiszen jönnek a vödrös élelmiszerek, az olcsóbb termékek. Részletek itt.

Forrás: