Hazai siker a digitális hirdetési piacon: magyar vállalkozás a német óriások között
Magyar siker az európai digitális hirdetési piacon: két német óriással kötött szerződést az Ads Interactive Media Group ezzel a térség egyik kiemelt header bidding szolgáltatójává vált.
Új korszak a magyar digitális hirdetési piacon
Az Ads Interactive Media Group stratégiai megállapodást kötött két meghatározó nemzetközi szereplővel a DACH régióból, ezzel Magyarországon elsőként teszi elérhetővé a prémium német header bidding inventoryt a hazai hirdetők számára.
A Ströer Németország egyik legnagyobb digitális médiavállalata, amely több mint 1000 weboldalt (többek között a t-online.de, sport1.de, giga.de) tömörítő portfólióján keresztül a német internetezők 80%-át képes elérni.
A Gravite a világ egyik vezető mobil programmatic szolgáltatója, amely világszerte magas minőségű és nagy elérésű inventoryval támogatja az adatvezérelt hirdetési megoldásokat.
Új lehetőségek
„A dubai és németországi irodák megnyitása után ez a kiemelt stratégiai fontosságú együttműködés a soron következő az Ads Interactive Media Group nemzetközi terjeszkedésének folyamán. Ezzel a lépéssel a magyar hirdetők olyan lehetőséghez jutnak, amely eddig csak a nyugat-európai piacon volt elérhető. A célunk, hogy az exportálni vágyó hazai márkák számára hatékony, mérhető és prémium elérést biztosítsunk a német piacon” – Somogyi Péter Pál, ügyvezető, Ads Interactive Magyarország.
A megállapodásnak köszönhetően a magyar márkák és ügynökségek közvetlenül érhetik el a német fogyasztókat prémium tartalmi környezetben, versenyképes árazás mellett – a legmodernebb technológiai megoldással: header biddinggel.
A header bidding egy fejlett aukciós hirdetési modell, amely lehetővé teszi, hogy több hirdető valós időben, egyenlő esélyekkel versenyezzen a megjelenésekért.
“Az Ads Interactive mindig is élen járt az adtech szektor innovációs lehetőségeiben, és hisszük, hogy a header bidding is új távlatokat nyit majd meg a hazai hirdetők számára. A hagyományos programmatic módszerekkel szemben nagyobb a verseny, ezáltal csökken a hirdetési költség, javul a megjelenítési arány, és jobbak a célzási lehetőségek, különösen a mobilos környezetben.” – Buza Balázs, Innovációs & Marketing igazgató, Ads Interactive Media Group.
itt tudod támogatni az oldalunkat
Érdemes elolvasni
Provident-felmérés: Közép-Európa sereghajtói a magyarok, alig van megtakarításunk
Küzd a Wizz Air az európai utasokért: van már útvonal, ahol visszavonult, de a befektetők mégis bizakodóbbak
Bajban a Ryanair Magyarországon: így próbálhatják rásózni az utasokra drágább termékeiket, vizsgálat indult
Franciaországtól Szolnokig: megérkeztek az új Airbus H225M helikopterek a Magyar Honvédséghez – VIDEÓ
A Mol új szerződéssel csökkenti az orosz kitettséget az energiaszektorban
Döbbenetes felfedezés: mégsem Jézus testét borította a torinói lepel?