Ryanair: még könnyebb lesz hozzájutni a járatinformációkhoz és a kártérítéshez
A Ryanair közlése szerint nagy mértékben fejlesztette mobilalkalmazásában az ügyfélszolgálati funkciókat a Ryanair, így könnyebb lesz hozzájutni a járatinformációkhoz és a kártérítéshez is.
A fapados légitársaság közleménye szerint az utasoktól érkező visszajelzések alapján alakították ki az új lehetőségeket, és ezek már elérhetőek az applikáción.
Újdonság a Day of Travel szekció:
forgalmat érintő problémák esetén élőben fel lehet venni a kapcsolatot az üzemeltetési osztállyal, illetve a járatok késése, módosulása esetén azonnali értesítést küld az utasoknak és a beszállókártyák is itt érhetők el.
Bevezették a digitális önkiszolgáló központot is, amelynek segítségével az utasok az ügyfélszolgálatot kihagyva közvetlenül benyújthatják panaszaikat és kártérítési kérelmüket.
A Ryanair ígérete szerint a továbbiakban 5 munkanapon belül elutalja a kártérítés összegét.
A megújult mobilalkalmazásban a myRyanair wallet funkció alatt találhatók a beszállókártyák, utazási dokumentumok, és pénztárcaként is használható, az egyenleget jegy- vagy kiegészítő szolgáltatás vásárlására lehet használni.
Dara Brady marketing vezető szerint a fő célkitűzés az volt, hogy az utasok önkiszolgáló menüben tudják ügyeiket intézni, legyen szó akár átfoglalásról, jegymódosításról, vagy kiegészítő szolgáltatás vásárlásáról.
A Ryanair a legjobb ügyfélszolgálatot nyújtja a legalacsonyabb viteldíjakkal és a legjobb időbeni teljesítménnyel, és most az új Utazás napi asszisztensünk (a Ryanair alkalmazáson belül) megkönnyíti és gondtalanabbá teszi az utazást az indulási időkről, terminálokról és a beszálláshoz szükséges konkrét kapuinfókról szóló élő frissítésekkel,
hangsúlyozta Brady.
Érdemes elolvasniÚj, egzotikus országokba is elrepít a Wizz Air
itt tudod támogatni az oldalunkat
Érdemes elolvasni
‘Putyint nem lehet diplomáciai eszközökkel meggyőzni’
Mennyi pénzt kapott Júdás Jézus elárulásáért?
Rejtély, hogy miért nem bomlanak le a holttestek a kolumbiai San Bernardóban
A kísérteties 3. ember szindróma, ami halálközeli élmények során jelentkezik
Régen is tudták, mi a jó: napi 10 korsó sört ittak az ókori egyiptomiak
Tudósok nitrogénnel kísérleteztek magukon, a végeredmény segített megnyerni a 2. világháborút