Egy Wizz Air-gép csomagjait dobálta erőből egy poggyászkezelő
Felfüggesztették a londoni Gatwick repülőtér egyik poggyászkezelőjét, miután egy videófelvétel szerint erőszakosan dobálta a csomagokat egy Wizz Air repülőgép rakteréből. A február 6-án rögzített esetben a bőröndöket olyan nagy erővel hajították ki, hogy néhány táska visszapattant a repülőgép szerkezetéről, mielőtt a szállítószalagra esett volna.
A The Sun által közzétett felvételen jól látható, ahogy a nagy méretű bőröndök a tehertérből lezuhannak a szállítórendszerre. A videón maga a dolgozó nem volt látható, azonban a csomagokkal való durva bánásmód egyértelműen észlelhető volt. A földi kiszolgálásért felelős Menzies Aviation a történteket „elszigetelt incidensnek” nevezte. Mind a Menzies, mind a Wizz Air bocsánatot kért az utasoktól, és hangsúlyozták elkötelezettségüket az ilyen esetek megelőzése érdekében. A Wizz Air szóvivője közölte, hogy az ilyen viselkedés elfogadhatatlan, és teljes körű vizsgálatot indítottak annak érdekében, hogy ez többé ne fordulhasson elő.
A The Independent szerint a dolgozót felfüggesztették, amíg a vizsgálat le nem zárul. A Wizz Air biztosította utasait, hogy az eset nem tükrözi az általuk elvárt magas színvonalat, és megerősítette, hogy az érintett munkavállaló többet nem vesz részt a légitársaság műveleteiben.
Gatwick baggage handler suspended for hurling suitcases pic.twitter.com/KieQAeHUW7
— The Sun (@TheSun) March 18, 2025
A közösségi médiában többen is megjegyezték, hogy a poggyászkezelő magatartása teljesen elfogadhatatlan. Egy Twitter (X) felhasználó így fogalmazott: „Miért gondolják a poggyászkezelők, hogy így bánhatnak mások holmijával, és hogy ezt senki nem fogja észrevenni? Az emberek inkább várnának öt percet, ha ez azt jelenti, hogy a csomagjaik sértetlenek maradnak, minthogy gyorsabban kijussanak a reptérről, de közben mindenük tönkremenjen.” Egy másik hozzászóló szerint az ilyen esetek nem egyediek, hanem „minden repülőtéren előfordulnak alkalmazottak részéről.”
Az incidens újra ráirányította a figyelmet a poggyászkezelési gyakorlatokra és az utasok csomagjaiban keletkező esetleges károkra. A légitársaság és a földi kiszolgáló cég egyaránt lépéseket tesz az ügy kezelésére, és megerősítik az előírások betartását a dolgozók körében, hogy fenntartsák a szolgáltatás minőségét és az utasok bizalmát.
Ha ezt a cikket angolul is szeretnéd elolvasni vagy megosztani, kattints ide: Daily News Hungary
Érdemes elolvasni:
itt tudod támogatni az oldalunkat
Érdemes elolvasni
Szabályosan élt Magyarországon az afgán diák, mégis kiutasították
Régi magyar megszólítások és köszönések, ahogy ma már ritkán hallani őket
Tényleg egy magyar királyról mintázták Lancelot lovagot? Egy izgalmas történelmi párhuzam
Csillagközi látogató lépett be a Naprendszerbe
Megnyílt Budapest első élelmiszer-outletje
Omladozik az egri vár másolata – a rendkívüli haditettről forgatott hatalmas sikerű film helyszínén jártunk