Egy Wizz Air-gép csomagjait dobálta erőből egy poggyászkezelő
Felfüggesztették a londoni Gatwick repülőtér egyik poggyászkezelőjét, miután egy videófelvétel szerint erőszakosan dobálta a csomagokat egy Wizz Air repülőgép rakteréből. A február 6-án rögzített esetben a bőröndöket olyan nagy erővel hajították ki, hogy néhány táska visszapattant a repülőgép szerkezetéről, mielőtt a szállítószalagra esett volna.
A The Sun által közzétett felvételen jól látható, ahogy a nagy méretű bőröndök a tehertérből lezuhannak a szállítórendszerre. A videón maga a dolgozó nem volt látható, azonban a csomagokkal való durva bánásmód egyértelműen észlelhető volt. A földi kiszolgálásért felelős Menzies Aviation a történteket „elszigetelt incidensnek” nevezte. Mind a Menzies, mind a Wizz Air bocsánatot kért az utasoktól, és hangsúlyozták elkötelezettségüket az ilyen esetek megelőzése érdekében. A Wizz Air szóvivője közölte, hogy az ilyen viselkedés elfogadhatatlan, és teljes körű vizsgálatot indítottak annak érdekében, hogy ez többé ne fordulhasson elő.
A The Independent szerint a dolgozót felfüggesztették, amíg a vizsgálat le nem zárul. A Wizz Air biztosította utasait, hogy az eset nem tükrözi az általuk elvárt magas színvonalat, és megerősítette, hogy az érintett munkavállaló többet nem vesz részt a légitársaság műveleteiben.
Gatwick baggage handler suspended for hurling suitcases pic.twitter.com/KieQAeHUW7
— The Sun (@TheSun) March 18, 2025
A közösségi médiában többen is megjegyezték, hogy a poggyászkezelő magatartása teljesen elfogadhatatlan. Egy Twitter (X) felhasználó így fogalmazott: „Miért gondolják a poggyászkezelők, hogy így bánhatnak mások holmijával, és hogy ezt senki nem fogja észrevenni? Az emberek inkább várnának öt percet, ha ez azt jelenti, hogy a csomagjaik sértetlenek maradnak, minthogy gyorsabban kijussanak a reptérről, de közben mindenük tönkremenjen.” Egy másik hozzászóló szerint az ilyen esetek nem egyediek, hanem „minden repülőtéren előfordulnak alkalmazottak részéről.”
Az incidens újra ráirányította a figyelmet a poggyászkezelési gyakorlatokra és az utasok csomagjaiban keletkező esetleges károkra. A légitársaság és a földi kiszolgáló cég egyaránt lépéseket tesz az ügy kezelésére, és megerősítik az előírások betartását a dolgozók körében, hogy fenntartsák a szolgáltatás minőségét és az utasok bizalmát.
Ha ezt a cikket angolul is szeretnéd elolvasni vagy megosztani, kattints ide: Daily News Hungary
Érdemes elolvasni:
itt tudod támogatni az oldalunkat
Érdemes elolvasni
Több mint 2 ezer éves bilincseket találtak egy egyiptomi bányában
Megvan, mikor készül el a Budapest-Belgrád vasútvonal magyar szakasza
Putyin meglehetősen nagy árat kér a fegyverszünetért cserébe
Az emberiség hajnalán valójában két populáció egyesült
Több magyar várat is felújítottak, most pedig kiállítás nyílik a munkálatokról
Amit hazahoznál Japánból – Tokió kerületei – képgaléria