BKK: Újranyitnak a repülőtéri ügyfélszolgálatok

A várható légiforgalom élénkülés miatt májusban újra kinyitnak a BKK ügyfélszolgálatai a Liszt Ferenc nemzetközi repülőtéren (Budapest Airport).

A BKK újra kinyitja ügyfélszolgálatát a budapesti repülőtéren, ahol bár csökkentett pultszámmal, de várják a tömegközlekedést használó reptéri utasokat. A társaság kihangsúlyozta, hogy kontaktmentes, online lehetőségeket előnyben részesítik, így arra kérik az ügyfeleket, hogy lehetőség szerint jegyet és bérletet az éjjel-nappal működő jegyautomatákból vásároljanak, amelyekből összesen nyolc található a repülőtéren, emellett számos termék a mobiljegyapplikáción keresztül is elérhető.

A 2021. május 1-től, szombattól nyitnak a reptéri ügyfélszolgálatok, és a BKK munkatársai a 2A terminálon mindennap 8 és 22 óra között, a 2B terminálon pedig szintén mindennap 9 és 21 óra között állnak az uatsok rendelkezésére. 

Mivel a koronavírus elleni védekezésre továbbra is figyelnie kell mindenkinek, ezért a Budapesti Közlekedési Központ munkatársai munkájuk során maszkot viselnek, illetve plexifalak választják el őket az ügyfelektől. Kérik, hogy a sorban állás közben figyeljen mindenki a biztonságos távolságra, illetve ha az megoldható, fizetéskor készpénz helyett bankkártyát használjanak.