Megnyílt Budapest első élelmiszer-outletje
Budapesten, a Récsei Centerben megnyílt az ország első élelmiszer-outletje, a Príma Outlet, amely akár 70 százalékos kedvezménnyel kínálja termékeit a vásárlóknak. Az új üzlet a Vörösvár Kft. üzemeltetésében működik, és több mint 100 négyzetméteren várja a környezettudatos vásárlókat.
Miért különleges a Príma Outlet?
Az Economx szerint az outlet koncepciója nem újdonság a divatcikkek piacán, de élelmiszerüzletként most először jelent meg Magyarországon. A Príma Outletben olyan termékeket lehet megvásárolni, amelyek a szortiment átalakítása miatt kivezetésre kerülnek, túlkészletezettek, sérült csomagolásúak, vagy közeledik a lejárati idejük, de minőségük még kifogástalan.
A kínálatban tészták, konzervek, édességek, vegyi áruk, alkoholos italok, üdítők és friss áruk is megtalálhatók. A termékek listája folyamatosan változik, és online is nyomon követhető, így a vásárlók mindig naprakészek lehetnek az aktuális akciókról.
Akár 70 százalékos kedvezmények
A Príma Outletben a vásárlók jelentős árengedményekkel találkozhatnak. A legtöbb termék 20-40 százalékkal olcsóbb, de nem ritka az 50-60 százalékos kedvezmény sem. Néhány példa a legnagyobb árengedményekre:
-
Félix ketchup (960 g, hozzáadott cukor nélkül): 50,8% kedvezménnyel 1 229 Ft
-
Herbária csipkeszörp (0,5 l): 64,6% kedvezménnyel 919 Ft
-
Ízmester mézeskalács fűszerkeverék (25 g): 63,8% kedvezménnyel 159 Ft
-
Rákóczi delikát csokis trüffel (175 g): 56,9% kedvezménnyel 1 119 Ft
- Sarerom vákuum só (1 kg): 64,5% kedvezménnyel 99 Ft
A szerkesztőség összehasonlította néhány termék árát más üzletek kínálatával is, és a legtöbb esetben a Príma Outlet jelentősen kedvezőbb árat kínált. Ugyanakkor előfordulhat, hogy egy-egy termék máshol is hasonló áron elérhető, de az outletben a választék és az árengedmények mértéke kiemelkedő.
Az outlet-modell nemcsak a spórolásról szól, hanem a fenntarthatóságról is. Azáltal, hogy a közel lejáró vagy túlkészletezett termékek nem kerülnek a szemétbe, hanem kedvezményes áron új gazdára találnak, csökken az élelmiszerpazarlás. Ez a megközelítés mind a vásárlók, mind a környezet számára előnyös.
Egy kis történelem
A Vörösvár Kft. 1992 óta működtet CBA és Príma üzleteket Budapesten és környékén. 2024-ben a cég nettó árbevétele meghaladta a 23 milliárd forintot, adózott eredménye pedig 846 millió forint volt. A Príma márka a CBA prémium üzleteit jelöli, és a Breier Csoport az egyik legnagyobb üzemeltetője a régióban.
A Príma Outlet megnyitása új színt hozhat a hazai élelmiszer-kereskedelembe, hiszen egyszerre kínál jelentős megtakarítást és fenntartható megoldást a vásárlóknak. Ha a modell sikeres lesz, akár országos szinten is elterjedhet ez a vásárlási forma.
Érdemes elolvasni:
itt tudod támogatni az oldalunkat
Érdemes elolvasni
Tényleg egy magyar királyról mintázták Lancelot lovagot? Egy izgalmas történelmi párhuzam
Csillagközi látogató lépett be a Naprendszerbe
Omladozik az egri vár másolata – a rendkívüli haditettről forgatott hatalmas sikerű film helyszínén jártunk
Rendkívüli: Több tízezer utas járatát törölték, budapesti járatokat is érint a francia sztrájk
„Mélyrepülésben” a Wizz Air, ha ez így megy tovább, nem csak őket érinti majd
Megtalálhatták a valódi Drakula sírhelyét?