Megnyílt Budapest első élelmiszer-outletje
Budapesten, a Récsei Centerben megnyílt az ország első élelmiszer-outletje, a Príma Outlet, amely akár 70 százalékos kedvezménnyel kínálja termékeit a vásárlóknak. Az új üzlet a Vörösvár Kft. üzemeltetésében működik, és több mint 100 négyzetméteren várja a környezettudatos vásárlókat.
Miért különleges a Príma Outlet?
Az Economx szerint az outlet koncepciója nem újdonság a divatcikkek piacán, de élelmiszerüzletként most először jelent meg Magyarországon. A Príma Outletben olyan termékeket lehet megvásárolni, amelyek a szortiment átalakítása miatt kivezetésre kerülnek, túlkészletezettek, sérült csomagolásúak, vagy közeledik a lejárati idejük, de minőségük még kifogástalan.
A kínálatban tészták, konzervek, édességek, vegyi áruk, alkoholos italok, üdítők és friss áruk is megtalálhatók. A termékek listája folyamatosan változik, és online is nyomon követhető, így a vásárlók mindig naprakészek lehetnek az aktuális akciókról.
Akár 70 százalékos kedvezmények
A Príma Outletben a vásárlók jelentős árengedményekkel találkozhatnak. A legtöbb termék 20-40 százalékkal olcsóbb, de nem ritka az 50-60 százalékos kedvezmény sem. Néhány példa a legnagyobb árengedményekre:
-
Félix ketchup (960 g, hozzáadott cukor nélkül): 50,8% kedvezménnyel 1 229 Ft
-
Herbária csipkeszörp (0,5 l): 64,6% kedvezménnyel 919 Ft
-
Ízmester mézeskalács fűszerkeverék (25 g): 63,8% kedvezménnyel 159 Ft
-
Rákóczi delikát csokis trüffel (175 g): 56,9% kedvezménnyel 1 119 Ft
- Sarerom vákuum só (1 kg): 64,5% kedvezménnyel 99 Ft
A szerkesztőség összehasonlította néhány termék árát más üzletek kínálatával is, és a legtöbb esetben a Príma Outlet jelentősen kedvezőbb árat kínált. Ugyanakkor előfordulhat, hogy egy-egy termék máshol is hasonló áron elérhető, de az outletben a választék és az árengedmények mértéke kiemelkedő.
Az outlet-modell nemcsak a spórolásról szól, hanem a fenntarthatóságról is. Azáltal, hogy a közel lejáró vagy túlkészletezett termékek nem kerülnek a szemétbe, hanem kedvezményes áron új gazdára találnak, csökken az élelmiszerpazarlás. Ez a megközelítés mind a vásárlók, mind a környezet számára előnyös.
Egy kis történelem
A Vörösvár Kft. 1992 óta működtet CBA és Príma üzleteket Budapesten és környékén. 2024-ben a cég nettó árbevétele meghaladta a 23 milliárd forintot, adózott eredménye pedig 846 millió forint volt. A Príma márka a CBA prémium üzleteit jelöli, és a Breier Csoport az egyik legnagyobb üzemeltetője a régióban.
A Príma Outlet megnyitása új színt hozhat a hazai élelmiszer-kereskedelembe, hiszen egyszerre kínál jelentős megtakarítást és fenntartható megoldást a vásárlóknak. Ha a modell sikeres lesz, akár országos szinten is elterjedhet ez a vásárlási forma.
Érdemes elolvasni:
itt tudod támogatni az oldalunkat
Érdemes elolvasni
Szabályosan élt Magyarországon az afgán diák, mégis kiutasították
Régi magyar megszólítások és köszönések, ahogy ma már ritkán hallani őket
Tényleg egy magyar királyról mintázták Lancelot lovagot? Egy izgalmas történelmi párhuzam
Csillagközi látogató lépett be a Naprendszerbe
Omladozik az egri vár másolata – a rendkívüli haditettről forgatott hatalmas sikerű film helyszínén jártunk
Rendkívüli: Több tízezer utas járatát törölték, budapesti járatokat is érint a francia sztrájk