Képek: így fog kinézni a világ legnagyobb óceánjáró hajója
Évekig tartó találgatások után a Royal Caribbean hivatalosan is lerántotta a leplet a következő generációs tengerjáró hajójáról. Az Icon of the Seas lesz az első hajó az új Icon Class-ban, ami azt jelenti, hogy egy teljesen új osztály született meg az előző hajókhoz képest. A világ legnagyobb óceánjáró hajója 20 emeletes lesz és 7600 fő utas kényelmét 2 350 fős személyzet szolgálja majd. A fedélzeten egy komplett vízi park és szórakoztatóközpont is helyet kapott.
Az Icon of the Seas 2024. január 28-án fog első útjára indulni Miamiból. Magát a hajót 2023. október végén vagy november elején adják át, és mivel ez egy új osztály első hajója, további tesztelésekre és tengeri próbákra lesz szükség, mielőtt utasokkal a fedélzetén szolgálatba állhat.
Hogy mekkora is az Icon of the Seas? Nagy és még annál is nagyobb! A hajót összesen 20 fedélzeti szinttel tervezték, amiből az utasok 18 vendégfedélzeten élvezhetik majd az álomutazást. 2 fős kabinelhelyezés esetén 5.610 fő, maximális kihasználtság mellett 7.600 fő utaslétszámra 2.350 fős személyzet jut. Emellett nem kevesebb mint 7 medence, 9 pezsgőfürdő, 6 rekord nagyságú vízi csúszda, AquaDome, Chill Island, Swim & Tonic úszóbár, Central Park és a megújult Royal Promenade várja vendégeit, valamint a Royal Bay Pool, ami a legnagyobb valaha megépített medence lesz a tengeren! A hajó 250.800 GT és 1198 láb hosszú, azaz 365 méter.

Így fog kinézni világ legnagyobb hajója, a Royal Caribbean Icon of the Seas. Forrás: Royal Caribbean International
A legszembetűnőbb változás az Oasis osztályú hajókhoz képest, hogy a hajó elejébe került az AquaDome, ami ezen a hajón több lesz, mint egy színház. Az AquaDome eszméletlen kilátást nyújt majd az utasoknak az óceánra és a teljesen zárt felsőrésznek köszönhetően az időjárás is kevésbé fogja befolyásolni a műsorokat.
Az első LNG-üzemű tengerjáró hajó a flottában! Az Icon of the Seas az első Royal Caribbean International tengerjáró hajó, ami cseppfolyósított földgáz (LNG) és üzemanyagcellás technológia kombinációjával működik majd. Az LNG a legtisztábban égő tengeri hajózási üzemanyag, ami jelentős előrelépés a hagyományos tengeri “nehéz” üzemanyaghoz képest. Az Icon ezenkívül a szárazföldi áramforrásra is rá tud csatlakozni.
„Attól a pillanattól kezdve, hogy felszállnak a fedélzetre, minden élményt kifejezetten arra terveztünk, hogy a legjobb nyaralást biztosítsuk az utasok részére, szárazföldön és tengeren egyaránt. Az Icon of the Seas segítségével ezt egy új szintre emeltük és a tökéletes családi nyaralást hoztuk létre” – mondta Jason Liberty, a Royal Caribbean Group elnök-vezérigazgatója.
[hm_embed link=”https://hellomagyar.hu/2022/05/09/kepgaleria-igy-nez-ki-a-vilag-legnagyobb-tengerjaro-hajoja-ami-most-europaba-erkezett/” ][/hm_embed]
itt tudod támogatni az oldalunkat
Érdemes elolvasni
Régi magyar megszólítások és köszönések, ahogy ma már ritkán hallani őket
Tényleg egy magyar királyról mintázták Lancelot lovagot? Egy izgalmas történelmi párhuzam
Csillagközi látogató lépett be a Naprendszerbe
Megnyílt Budapest első élelmiszer-outletje
Omladozik az egri vár másolata – a rendkívüli haditettről forgatott hatalmas sikerű film helyszínén jártunk
Rendkívüli: Több tízezer utas járatát törölték, budapesti járatokat is érint a francia sztrájk